חילי טרופר תרם כליה - "כאילו הציל עולם ומלואו": חבר הכנסת חילי טרופר תרם כליה ... : בעשור האחרון בוצעו 697 תרומות של ישראלים לאנשים שאינם מכירים.

חילי טרופר תרם כליה - "כאילו הציל עולם ומלואו": חבר הכנסת חילי טרופר תרם כליה ... : בעשור האחרון בוצעו 697 תרומות של ישראלים לאנשים שאינם מכירים.. חכ חילי טרופר תורם כליה. חברים יקרים, אני מבקש לעדכן שאתמול בבוקר עברתי ניתוח תרומת כליה בהדסה עין כרם, כך, במילים אלו, יידע חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן, את חבריו בכך שהוא תרם כליה לאדם שאינו מכיר. ״כואב לי אבל יש לי תחושה גדולה של נתינה וזו התרופה הכי טובה לכאב״. בשיחה עם ידיעות אחרונות, אמר טרופר כי מדובר בתרומה אלטרואיסטית וכי אינו מכיר את האדם שקיבל את כלייתו. טרופר עבר ניתוח בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ומסר שהכליה נקלטה בהצלחה אצל המושתל, אדם שהוא לא מכיר.

בתום ההליך כתב טרופר לחבריו בכנסת: העמותה הוקמה בשנת 2009 על ידי הרב אברהם ישעיהו הבר ומנוהלת על ידו. חכ חילי טרופר תרם כליה לאדם זר: הכליה נקלטה אצל הנתרם ואני אפגוש אותו במהלך השבוע. הניתוח עבר בשלום והכליה נִקְלְטָה בהצלחה בינתיים אצל המוּשְתָל.

בדיוק לפני שנה תרמתי כליה - השר טרופר בטקסט מרגש | ערוץ 20
בדיוק לפני שנה תרמתי כליה - השר טרופר בטקסט מרגש | ערוץ 20 from www.20il.co.il
הוא תרם כליה לאדם שלא הכיר , וכך הציל אותו ממוות. אתמול (ראשון) התאשפז חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן בבית החולים הדסה עין כרם כדי לתרום כליה לאדם זר. בעבר שימש כמנהל אגף החינוך, הרווחה והתרבות בירוחם. הניתוח עבר בשלום והכליה נקלטה. מניח שהיו לנו לא מעט טעויותאתם צופים. חבר הכנסת חילי טרופר (כחול לבן) הודיע הבוקר (שני) כי הוא מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם, לאחר שתרם אתמול כליה לאדם זר. טרופר עבר את הניתוח בהצלחה והוא מאושפז בבית החולים בהודעה ששיגר לחבריו הקרובים, הוא כתב: למרות היותו חובש כיפה, טרופר, שמוערך מאוד במפלגתו, ידוע כמי שלא כופה את אמונותיו ודעותיו ואף כאדם ערכי ביותר.

בשנים האחרונות מספר האנשים המחליטים לתרום כליה באופן אלטרואיסטי לאדם.

סרוגים | חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול הליך של תרומת כליה לאדם שאינו מכיר, בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ואמר לסרוגים: חברים וחברות, מבקש לעדכן שאתמול בבוקר עברתי ניתוח תרומת כליה בהדסה עין כרם. חכ חילי טרופר, שתרם השבוע כליה לאדם זר, לא לבד: חבר הכנסת חילי טרופר עבר הליך של תרומת כליה לאדם שאיננו מכיר בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הניתוּחים הִתְקַיְימוּ בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. בגיל 42, עם ארבעה ילדים, עשה חילי טרופר מעשה ששם את כולנו במקום מביך. למרות היותו חובש כיפה, טרופר, שמוערך מאוד במפלגתו, ידוע כמי שלא כופה את אמונותיו ודעותיו ואף כאדם ערכי ביותר. הניתוח עבר בשלום והכליה נקלטה בהצלחה בינתיים אצל המושתל. חבר הכנסת חילי טרופר נחשף לסיפורי התורמים של 'מתנת חיים' והחליט לתרום כליה. חה״כ חילי טרופר אשר בחר לתרום כליה באופן אלטרואיסטי, לווה על ידי ארגון ״מתנת חיים״ הפועל מירושלים, בהובלתו של הרב ישעיהו הבר בתהליך הממושך והמורכב ועל ידי נטע מלכה מתאמת ההשתלות מהדסה. מקווה לשוב לעניינים באופן מלא בהקדם האפשרי, עדכן את חברי המפלגה הבוקר. חברים יקרים, אני מבקש לעדכן שאתמול בבוקר עברתי ניתוח תרומת כליה בהדסה עין כרם, כך, במילים אלו, יידע חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן, את חבריו בכך שהוא תרם כליה לאדם שאינו מכיר. | ח׳ בשבט ה׳תש״פ (3 בפברואר 2020).

חכ חילי טרופר תרם כליה. בעבר שימש כמנהל אגף החינוך, הרווחה והתרבות בירוחם. מקווה לשוב לעניינים באופן מלא<<<. הסוד נודע אני מקבל המון פניות. בעבר שימש כשר המדע והטכנולוגיה מטעם המפלגה, וכן כמנהל אגף החינוך, הרווחה והתרבות בירוחם.

צפו: המסע המרגש של חילי טרופר לתרומת כליה - סרוגים
צפו: המסע המרגש של חילי טרופר לתרומת כליה - סרוגים from www.srugim.co.il
חכ חילי טרופר, שתרם השבוע כליה לאדם זר, לא לבד: בהודָעָה ששלח לחבריו כתב חבר הכנסת: ובכן, הריני לאשר כי אכן אתמול התקיימה באמצעות מתנת חיים השתלת כליה בהדסה, כאשר התורם הינו חבר הכנסת חילי טרופר, שהעניק מטוב ליבו מתנת חיים לאדם שאיננו מכיר. חה״כ חילי טרופר אשר בחר לתרום כליה באופן אלטרואיסטי, לווה על ידי ארגון ״מתנת חיים״ הפועל מירושלים, בהובלתו של הרב ישעיהו הבר בתהליך הממושך והמורכב ועל ידי נטע מלכה מתאמת ההשתלות מהדסה. את הליך התרומה עבר חכ כחול לבן בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. הניתוח עבר בשלום והכליה נקלטה. חכ חילי טרופר תרם כליה לאדם זר: הסוד נודע אני מקבל המון פניות.

העמותה הוקמה בשנת 2009 על ידי הרב אברהם ישעיהו הבר ומנוהלת על ידו.

הניתוח עבר בשלום והכליה נִקְלְטָה בהצלחה בינתיים אצל המוּשְתָל. מתנת חיים היא עמותה ללא מטרת רווח המעודדת עזרה לחולים הזקוקים להשתלת כליה, על ידי תרומת כליה מאדם חי. חילי טרופר, בן 34, נשוי לצופית ואבא ליובל, טל, דולב ועופרי שירת כלוחם ומפקד ביחידת דובדבן. חכ חילי טרופר תורם כליה. בעבר שימש כמנהל אגף החינוך, הרווחה והתרבות בירוחם. הניתוּחים הִתְקַיְימוּ בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. מרגיש תחושה עמוקה של משמעותחבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול חבר הכנסת מכחול לבן הודיע כי הוא מאושפז בבית החולים, לאחר שעבר ניתוח במסגרתו תרם כליה: בשנים האחרונות מספר האנשים המחליטים לתרום כליה באופן אלטרואיסטי לאדם. הניתוח עבר בשלום והכליה נקלטה בהצלחה בינתיים אצל המושתל. בהודָעָה ששלח לחבריו כתב חבר הכנסת: טרופר, חבר כנסת בהווה ואיש חינוך מוערך בעברו, עבר את הניתוח בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ומסר שהכליה בכחול לבן, ובמערכת הפוליטית כולה, התרגשו מאוד מהצעד האצילי של חכ טרופר. חבר הכנסת חילי טרופר (כחול לבן) תרם אתמול (ראשון) את כלייתו לאדם שאינו מכיר בבית החולים הדסה עין כרם. סרוגים | חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול הליך של תרומת כליה לאדם שאינו מכיר, בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ואמר לסרוגים:

״כואב לי אבל יש לי תחושה גדולה של נתינה וזו התרופה הכי טובה לכאב״. בתום ההליך כתב טרופר לחבריו בכנסת: הכליה נקלטה אצל הנתרם ואני אפגוש אותו במהלך השבוע. בהודָעָה ששלח לחבריו כתב חבר הכנסת: חבר הכנסת חילי טרופר (כחול לבן) תרם אתמול (ראשון) את כלייתו לאדם שאינו מכיר בבית החולים הדסה עין כרם.

בית חולים הדסה, P.O.B Ein Kerem, Jerusalem (2021)
בית חולים הדסה, P.O.B Ein Kerem, Jerusalem (2021) from scontent.fymy1-2.fna.fbcdn.net
סרוגים | חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול הליך של תרומת כליה לאדם שאינו מכיר, בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ואמר לסרוגים: חכ חילי טרופר, שתרם השבוע כליה לאדם זר, לא לבד: חכ חילי טרופר (כחול לבן) הודיע אתמול כי תרם את כלייתו לאדם שאינו מכיר. וזה מעשה אלוהי, לא פחות. ובכן, הריני לאשר כי אכן אתמול התקיימה באמצעות מתנת חיים השתלת כליה בהדסה, כאשר התורם הינו חבר הכנסת חילי טרופר, שהעניק מטוב ליבו מתנת חיים לאדם שאיננו מכיר. חבר הכנסת חילי טרופר (כחול לבן) תרם אתמול (ראשון) את כלייתו לאדם שאינו מכיר בבית החולים הדסה עין כרם. אתמול (ראשון) התאשפז חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן בבית החולים הדסה עין כרם כדי לתרום כליה לאדם זר. בעבר שימש כמנהל אגף החינוך, הרווחה והתרבות בירוחם.

„השבוע גילה עם ישראל כולו איזה אדם מיוחד ח״כ חילי טרופר, שהפגין דוגמה אישית יוצאת דופן, תרם כליה…

סרוגים | חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול הליך של תרומת כליה לאדם שאינו מכיר, בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ואמר לסרוגים: חילי טרופר, בן 34, נשוי לצופית ואבא ליובל, טל, דולב ועופרי שירת כלוחם ומפקד ביחידת דובדבן. טרופר, חבר כנסת בהווה ואיש חינוך מוערך בעברו, עבר את הניתוח בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ומסר שהכליה בכחול לבן, ובמערכת הפוליטית כולה, התרגשו מאוד מהצעד האצילי של חכ טרופר. הניתוּחים הִתְקַיְימוּ בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. חכ חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול ניתוח תרומת כליה. חבר הכנסת חילי טרופר תרם השבוע את אחת מכליותיו לאדם שלא הכיר. חבר הכנסת חילי טרופר (כחול לבן) תרם אתמול (ראשון) את כלייתו לאדם שאינו מכיר בבית החולים הדסה עין כרם. הניתוח היה שלשום בבוקר וכרגע אני מתאושש, סיפר. חילי טרופר אדם ערכי משכמו ומעלה!!! חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן עבר אתמול הליך של תרומת כליה לאדם שאינו מכיר, בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים: מתנת חיים היא עמותה ללא מטרת רווח המעודדת עזרה לחולים הזקוקים להשתלת כליה, על ידי תרומת כליה מאדם חי. הניתוח עבר בשלום ובעליה נקלטה בהצלחה בינתיים אצל המושתל, יצוין כי גם טרופר עצמו לא מכיר את המושתל. מקווה לשוב לעניינים באופן מלא בהקדם האפשרי, עדכן את חברי המפלגה הבוקר.

הבוקר כתב טרופר לחבריו, חברים וחברות, מבקש לעדכן שאתמול בבוקר עברתי ניתוח תרומת כליה בהדסה עין כרם חילי טרופר. את הליך התרומה עבר חכ כחול לבן בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama